COMPUTERIZED MAINTENANCE MANAGEMENT SYSTEM (CMM)

Sistemul de management de intretinere computerizata denumit si "Facility Management asistat de calculator" este un portal web ce ofera solutia computerizata completa si complexa, pentru administrarea unei proprieti in timp real, eficient si transparent.

Acest “pachet software” este proiectat pentru a mentine o baza de date computerizata, este destinat:

  • sa stocheze toate informatiile generale despre contractul cu clientul;
  • sa planifice si sa urmareasca planul de mentenanta zilnica si periodica;
  • sa urmareasca comenzile si sa le distribuie catre persoanele abilitate;
  • sa eficientizeze echipele de lucru de la intretinere;
  • sa monitorizeze calitatea deciziilor de management si calitatea serviciilor, pentru a mentine un istoric al informatiilor;
  • sa centralizeze bugetele contractelor si ale lucrarilor punctuale, sa gestioneze materialul logistic si cel consumabil, etc.

Pe scurt, iata ce contine:

  • Managementul contractelor (juridic);
  • Managementul mentenantei preventive, reactive si corective (SLA-u ri le);
  • Managementul resurselor umane;
  • Managementul gestiunii, echipamentelor, al materialului consumabil si al logisticii;
  • Managementul solicitarilor, al rapoartelor si al KPI-urilor;
  • Managementul spatiului si al flotei auto;
  • Managementul utilizatorilor;
  • Managementul E-mail-urilor si al alertelor.

Ce avantaje are clientul care utilizeaza un astfel de pachet software?

  • Acest portal este accesibil de pe website-ul DEEP SERV IFS si va da posibilitatea de a avea un singur punct de acces digital, care sa va ofere toate serviciile furnizate de catre toate departamentele prestatorului;
  • Primiti alerte pe E-mail sau SMS din sistem, atunci cand sarcinile de intretinere trebuie sa fie realizate in urmatoarea perioada sau cand s-au finalizat si trimiteti alerte catre angajatii desemnati sa indeplineasca sarcinile;
  • Aveti acces la cele mai recente stari de lucru, in curs de desfasurare;
  • Aveti acces la toate inregistrarile intr-un istoric; se poate vedea toata activitatea prestatorului in obiectivul dumneavoastra, de la inceput si pana la zi, pe baza de rapoarte;
  • Aveti acces la informatii despre activitatea prestatorului, din punct de vedere juridic, la planul de intretinere preventiva si reactiva a cladirii (servicii zilnice si periodice), utilaje alocate si de back-up, resurse umane, status-uri despre lucrari, gestionarea consumabilelor, utilizatori, cereri/solicitári, procese verbale, bugete, etc.;
  • Aveti posibilitatea sa urmariti ON-LINE activitatea prestatorului in obiectivul dumneavoastra, oriunde si oricand, de pe un calculator sau smartphone, in vacanta sau in orice deplasare, in tara sau in strainatate.