HELP DESK

Prin Serviciul Help Desk 24/24, 7/7 supraveghem intregul proces de lucru, printr-un call center sau prin intermediul portalului web CMMS de pe website-ul DEEP SERV IFS (platforma soft), generand alerte pe E-mail in timp real, pentru orice solicitare din partea clientului, catre responsabilii desemnati si, mai mult decat atat, aveti acces la stadiul rezolvarii lor si la istoricul problemelor pe care le-ai putea semnala.

Toate aceste actiuni asigura un climat de confort si incredere clientului nostru.

Cu o atitudine orientata catre client si aplicand expertiza dobandita in peste 15 ani de experienta, raspundem in permanenta solicitarilor clientilor nostri.

 

Prin Serviciul Help Desk ne dedicam gestionarii interactiunilor cu clientii in timp real, prin intermediul unui personal specializat, cu abilitati comunicationale avansate si o buna cunoastere a domeniului de Facility Management.

Prin Serviciul Help Desk asiguram o monitorizare completa a solicitarilor clientilor, din stadiul initial pana in faza de finalizare a acestora, si consta in:

  • Inregistrarea solicitarilor, transmiterea catre persoanele abilitate in solutionarea problemelor inregistrate, in scopul remedierii acelor probleme, in timp real;
  • Urmarirea derularii actiunilor de solutionare a solicitarilor pana la inchiderea tichetului de lucrare;
  • Managementul resurselor umane;
  • Comunicarea de feedback clienilor, pentru toate solicitarile transmise.

Prin Serviciul Help Desk oferim clienilor un raspuns prompt si in timp real, la orice problema aparuta in locatie, cu scopul clar de a diminua costurile si timpul de interventie, pentru solutionarea cererilor sau in caz de urgenta si mai mult decat atat, de a imbunatati calitatea serviciilor. In concluzie, clientii nostri sunt informati in timp real, cu privire la solicitarile lor si progresul rezolvarii acestora.